Dutch Clan Play the World

Ja, OK, bedankt, maar ik laat hem niet graag overkomen van de VS. Ik wil graag eerst weten wat ik koop. Komt daar nog eens bij dat ik dat ook niet zou mogen van mijn ouders (wat ben ik toch zielig :oops: )

PTW is gewoon verkrijgbaar bij uw betere boekhandel (lees Donner te Rotterdam, kostte ? 29,95 - is nie supervoordelig-), en de diverse gameshops, althans: meestal op bestellng dan h?..

 

Maar ja wat krijg je, een gewoon doosje met een CD’tje erin (+klein infoboekje), dat is wat je koopt. Vooralsnog ben ik ontevreden over de prijs/kwaliteit verhouding, en dat het boekje wel Finse, Zweedse, Deense en Noorse summary geeft, maar geen Beneluxtoevoeging…niet dat ik niet met het Engels overweg kan, maar je voelt je wel een beetje een achtergestelde europeaan uit een kutlandje.

 

Maar ja, je hebt een geweten gecombineerd met hebzucht, en dan k??p je die legale PTW! Maar moest me wel weer bedienen van een crackpatch om 'm te laten lopen (thnx again, Redwatch!).

:laughing:

Ik heb hem gevonden, dank je Vixblu! :wink: Ik moet allen nog w8ten tot kerstmis om hem te spelen… :cry:

 

Dat is toch ook gewoon zo 8)

hihi, is ook!

Maar wat stelt bijv. het Zweedse talgebied nou helemaal voor! En de combi Benelux, daar kan Frankrijk ook mee bedient worden (of hebben zij, net als de Duitsers hun eigen taalversie?).

Maar dit is gezeik van mij om niks, Engels is prima te doen. :roll:

Hehe, VixBlu, je bent niet de enige die je daaraan ergert, ik vind ook dat het Nederlands nergens gebruikt wordt. In Belgi? moeten wij bv. Frans spreken in Brussel omdat de meeste Walen geen Nederlands kennen. Maar ja, spijtig… Het Nederlands is nog zo’n mooie taal! :roll: Maar fries ken ik ook niet… :? Lijkt me ook wel een leuke taal! :wink:

 

valt tegen hoor :twisted:

 

Behalve als ons Vixje het spreekt he, wel een beetje bij je eigen volk blijven WJ 8)

Maar het is overigens wel triest dat ik met Red dagen bezig ben geweest om cracks, patches, upgrades, (in combinatie met de nodige uninstalls, installs, formats etc) te zoeken om erachter te komen dat die hufters ons gewoon effe vergeten waren in hun ideetjes om de wereld wat leuker te maken met PTW…Ehhhhhhhhhhh, dat ik dat toch maar ff gezegd heb, dussssssssss :?