jep, maar dat lift effect kun je met ook een andere techniek verklaren. Je kunt stromingsproblemen zien in druk en snelheid of in termen van vorticiteit. Vleugels laten wervels achter. Da’s een positieve wervel. Netto vorticiteit kun je niet opweken, dus er is ergens negatieve. Das om de vleugel en daarom heb je een kracht omhoog (lifttheorema van Kutta-Joukowski) Sorry, got carried away…
geen probleem, heb ik ook wel eens last van, en ach, het stoort me niet of zo, best interessant soms om te weten
Vind ik ook, kun je af en toe toch ergens slim overkomen… Dr hoeft maar ooit iemand over de kerk van Doesburg te beginnen en ik grijp mijn kans
alleen vind ik dat clint zo langzamerhand wel eens kan zeggen wat nou het goede antwoord is, of liever gezegd dat ventilatie het goede antwoord is. Duurt een tikkeltje lang
hij zit weer in een andere thread, vast waarschijnlijk. Moest je als mod ook kunnen, iemand aanduwen. Maar ik ben maffen, tot morgen…
Haha, moet nog avondeten man
Sorry guys, as ik er zo weer uitval kom ik er vanavond op terug. Maar helaas, het antwoord is nee. Het heeft te maken met bijgeloof, maar tegelijkertijd met realiteit…dus <_
K.T, weer eruit, welnu, jullie conclusie is een veelgehoorde overigens, maar niet de echte reden. (hebben jullie stiekum toch op internet zitten loeren???)
Nee, zelf mee gekomen. Maar is het dan zodat de ziel van de pharaoh naar boven kan? Ofiets in die zijstraat?
wow dit is een lange thread
were have i been???
nou ja, die gaten: misschien om er een andere farao zo bij te kunnen flikkeren?
(echt, ik gok maar wat)
Nope.
niets op internet gezocht, nog niet , meer wilde gok
Dat zul je all over Internet vinden, vandaar dat ik dat dacht. Maar er is een veel diepere achtergrond. Heb daar uitgebreid met archeologen over gesproken in Egypte, vandaar… (goed van mij he)
ook niets in die zijstraat? Dat zijn geest naar boven kan? Mooi minder dan…
het was wel iets spiritueels ofoz? Heeft het iets met de sterren te maken?
Het heeft absoluut met sterren te maken.
Vanuit de sarcofaagkamer zie je zo bepaalde sterre, of niet. Anders is Discovery fout bezig, heb iuk ooit eens gezien…
Het gaat nog een stukje verder. Pff zal ik het dan binnenkort maar eens vertellen…
en hoe kort is binnenkort bij jou?
clint, koekerd, je masg op zich best ons ff verlossen.,…
Ok, here we go. The gaten in de top van de Pyramides staan om de negen maanden (geboortecyclus dus) precies op Orion gericht. Deze gordel behoort de god Osiris toe, de god van de dood en wederopstanding. Bedoeling hiervan is dus dat de geest van de Farao naar boven kan (stukje gelijk had je wel Unforgiven) maar veel belangrijker nog, dat hij opnieuw wordt geboren.