GAME I: POP QUIZ, hot shot...

had ik die van de euro’s al gepost hier? … ja ik ben nu te lui om te zoeken…

nee dat had je nog niet, maar als de vraag gaat over op welke munt staat een afbeelding, laat dan maar

heb ik volgens mij wel gedaan trouwens laatmaar. Van die 20 kop enzo…

doet iemand anders er maar een…

die had je inderdaad al gedaan…

ok, een makkelijke.

Wat veroorzaakt de seizoenen?

de hoek van de aarde ten opzichte van de draaiing rond de zon, iets van 23 graden ofzo geloof ik.

“No commerade general, it has only just begun.”

Welk computerspel???

(komt uit de intro movie)

Red Alert 2?

Volgens mij uit commando’s.

Ja, denk het zeker te weten: idd Red Alert, das met die hypnose shit he? Die psychic beacon ofzo? Ik heb het ook gespeeld…

Intro filmpje van red alert 2, Yuri tegen de russische president. Het ging over het laten ontploffen van de amerikaanse kernwapens op eigen bodem. Het was een antwoord op de vraag: “Is it done Yuri.”

Heel goed, was niet de makkelijkste als je dat filmpje nooit had gezien. Volgende vraag?

Ok, in de spellensfeer: Wat is volgens de Diablo 2 lore de naam van de mage die het stukje van de kapotte soulstone helpt om een van de drie Prime Evils, nl Baal te bedwingen, hiermee zijn leven opgevend voor een eeuwige strijd met de lord of destruction?

Ik weet dat Diablo 2 een geweldig spel moet zijn, maar ik heb het nog nooit gespeeld :rofl:

Vraag me iets over Morrowind, dan weet ik het wel :sunglasses:

:stuck_out_tongue: nee, een er is een vraag gestekd en een vraag behoeft een antwoord…

Ja, ja, is wel goed. In ieder geval, ik beschouw deze vraag als een retorische, naar ik het antwoord niet weet. :rofl:

Sluit ik me volledig bij aan. Diablo 2 lore ,de mage, soulstone, Prime Evils, Baal… :roll_eyes: :roll_eyes:

dit antwoord had je bij elkaar kunnen googlen…

Tal Rasha

Mja, maar dan is de lol er wel een beetje af vind ik.

klopt ook wel ja

Inderdaad, ik zou zeggen Clint, aan jou de eer…