GAME I: POP QUIZ, hot shot...

Je moet het hardop uitspreken. 2, ??n twee=12, ??n een en ??n twee=1112, drie een en ??n twee=3112, ??n drie, twee een en ??n twee=132112 dus automatisch komt dan ??n een, ??n drie, ??n twee, twee een en ??n twee=1113122112…Logisch toch :stuck_out_tongue:

Verrek :roll_eyes:

Jahaa, die ouwe lul hier kan nog wel i?ts :laughing:

:huh: Ik heb altijd gedacht dat ik een sukkel was maar nu weet ik het zeker.

Snap hem nog niet. :cry:

1 = ??n 1

??n 1 = 11

11 = twee 1

twee 1 = 21

21 = ??n 2 en ??n 1

??n 2 en ??n 1 = 1211

1211 = ??n 1 en ??n 2 en twee 1

??n 1 en ??n 2 en twee 1 = 111221

je moet het hardop uitspreken… je moet 111 niet als honderdelf uitspreken maar als drie ??nen, dus 31 :grinning:

:sunglasses: Got it.

Thanks

<_

flats er eens een nieuwe tegenaan

Oke, welke keizer wilde ooit zijn paard tot lid van de senaat laten kiezen?

Hmm, bedoel je nu Gaius (Caligula) die zijn paard tot consul liet benoemen?

Hij heeft het inderdaad geprobeerd, maar het is nooit gelukt :rofl:

Klopt niet, dit heeft ie gedaan, echt waar. Niet senaat, maar wel consul…

Maar ik neem aan dat ik nu ben… Ok, welke cabaretier (ik zal jullie jongelingen op weg helpen :laughing: ) zei in zijn programma: Doet es bukke Baffie!! :sunglasses:

:huh:

Het was overigens een theatervoorstelling waar deze quote uit komt…

geen idee, hoeveel decennia is die al dood? :stuck_out_tongue:

BTW, hoort dit niet bij die andere quiz?

Nee hoor, kan wel maar hoeft niet, toch?

Maar goed, hij is niet dood, de show is wel van begin jaren 90. Het was een cabaretvoorstelling met drie personen. Ook een quote in deze show: “De vis wordt duur betaald”…om het makkelijker/moeilijker te maken.

Ik ken die uitspraak natuurlijk wel, maar heb geen flauw idee uit welke show, ben net 19, kijk pas een jaar of 3, 4 naar caberet…Kan me niet echt een expert noemen.

Ok, het is Paul de Leeuw in zijn show “beste maatjes” errug de moeite waard om te bekijken, zeker als je denkt dat je niet van Paul de Leeuw houdt. Toen was ie nog ?cht leuk.