GAME I: POP QUIZ, hot shot...

is dat niet udindinges?

zoiets dacht ik ook, haha :rofl:

Komt al in de buurd, je bent in de goede richting aan het kijken. Zou best kunnen dat ik hem hier op het forum al eens genoemd heb.

Nee, ik weiger te googelen. Maar ik heb hier ergens nog een business plan liggen om in Indonesie een houtexport op te zetten en dat is volgens mij daar gecheckt ofzo.

Moet je er zeker naar kijken.

Geen idee waar dat ligt, maar hoe heet ie dan?

Udayana

nooit van gehoord

Was ook niet de bedoeling :rofl:

clint had m bijna. doe maar een nieuwe dan…

ja Clint, aan jou wederom de eer…

Ok, wie schreef de celestijnse belofte?

de vertaler… ik weet niet hoe die heet, maar “The Celestine Prophecy” is James Redfield, toch?

Wat een moeilijke vragen allemaal! Ik wist elk antwoord niet :grinning:

Ok, om mee te beginnen heb ik hier een hele moeilijke! Ik denk dat zelfs Unforgiven het niet weet…en dat zegt wat :stuck_out_tongue:

Van wie is de volgende citaat:

“The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his.”

Denk denk denk… :rofl:

Was idd James Redfield. En die Bink probeert ons hier te overtreffen heb ik het idee <_< :wink: :laughing:

die van Bink is makkelijk natuurlijk… Da was Viola Holt.

Dacht al da’k ut ergens van herkende :stuck_out_tongue:

nieuwe:

Je bent in een doolhof en je komt op een plaats met 2 deuren. Iedere deaur heeft een wachter en je weet dat 1 van hen altijd liegt en 1 van hen altijd de waarheid spreekt. 1 deur leidt naar de uitgang en 1 deur naar een zekere dood. Je wilt niet dood. Je mag 1 vraag stellen aan 1 der wachters, daar moet je het mee doen. Je kunt ook niet terug.

Welke vraag stel je?

Tsja die zijn dan toch weer voor dat kleine breintje van mij he. (stond ff te pissen toen ik em beredeneerde :laughing: ) Ik wil dood, waar moet ik naar binnen??

nee, want de ene spreekt de waarheid en stuurt je de dood in. de ander stuurt je naar huis en da wil je. 50% kans, neem je daar genoegen mee?