GAME I: POP QUIZ, hot shot...

hahaha, hee maar het antwoord op mijn raadsel: De trebuchet is een specifiek wapen met een bepaalde bouw. Slingerblijde is een algemene naam voor werptuigen die gebruik maken van een werp arm, een slinger en enige vorm van tractie

^ = tot de macht

ja, maar ik weet niet of iedereen dat universeel leert, ik wist het wel, daar niet van, maar ik ben niet iedereen

dat heb ik niet kunnen vinden. Alle keren dat ik slingerblijde vond was het zo'n geval...

Aha, ok, nou zal ik em dan ook wel snappen. Wij hadden daarvoor vroegah zo’n klein cijfertje ernaast, is dat verdwenen??

ok, ik heb een arm, met kerst heb ik een slinger, ik loop dus ik heb tractie… BEn ik nu een slingerblijde? :rofl:

Nee, maar da krijg ik vaak niet voor elkaar op forums. En in programmeer en mailtaal is het ^2 voor bijv kwadraat

als je een houten knar bent en jezelf als middeleeuws belegeringswerktuig bent vindt ik alles best :rofl:

Gaat het nou alweer over mij?? :stuck_out_tongue:

als jij wilt dat het over jou gaat zal ik chris eens lief vragen of ie een appart forum over jou begint :stuck_out_tongue:

Is de moeite clint3.ypmania.nl :rofl:

ja, hee als Unforgiven dat nou ff kan fixen :rofl:

mijn haast goddelijke krachten reiken niet zo ver… :laughing:

maar als niemand met een nieuw raadsel komt: Welke stad had VOOR de 2e WO de hoogste kerktoren van Nederland?

R’dam?

Nope

geen idee… Putten?

Volgens mij gewoon de Domtoren, net als nu.

zou een leuke strikvraag zijn

Nee hoor, nog steeds fout