Moeilijker dan SID

Ik speel de laataste tijd spellen die me moeilijker voorkomen dan de normale 8civs SID/DEITY games.

 

=> 16 civ DEMIGOD

 

Zijn echt supercool, probeer dan maar eens bij te blijven met de tech pace. Tip: dit lukt je niet.

 

Probeer dan maar eens een wonder te bouwen:

Tip: dit lukt je alleen met VEEEEEL mazzel of een SGL. Maar het krijgen van een SGL is VEEEL mazzel, lees: het zijn van een expansionist civ en daardoor toevallig een GH poppen en een nieuwe tech krijgen die nog niemand heeft. Ja, ik spreek uit ervaring.

 

Probeet het eens. Zeker clint. Ik denk dat je het hier erg moeilijk mee krijgt als je nog steeds een redelijke no-trade instelling hebt.

ik kan monarch net klaar spelen

laat staan nog hoger

Dan moet je de SVDM die ik ga beginnen eens spelen. Of meerdere keren. Ik zal af en toe posten wat ik doe. Hoop dat dat helpt. Verliezen op hogere levels is nuttiger dan winnen op lagere. Misschien minder leuk, maar wel nuttig.

ja hebt wel gelijk maar keer op keer het onderspit delven daar is ook niks aan en ik wacht nog steeds op een mooie wereld kaart

iemand zou even kijken ik weet niet meer wie maar dan kan ik in een beekend landschap spelen

ik moet morgen trouwens weer naar het ziekenhuis telogeren dus even geen civ voor mij

wereldkaart en mod

is dit een normale kaart en geen scenario want ik heb ook een van marla en meteen 8 tegenstanders en ze bouwen na 5 turns al radar toren s

Ik denk dat die radar torens er zijn, omdat het dan een scenario is en niet vanaf het begin te spelen is. Bijvoorbeeld pas na een hoop ontdekkingen. Deze kun je ook alleen als map downloaden en dat werkt ie ook volgens mij.

na mijn vakantie bij die leuke zusters in de verbandkamer ga ik het allemaal proberen unvergiven

heb ik er weer wat uitdagingen bij

doe je ook mee met het SVDM

 

das een uitdaging waar je wat an hebt. Kijk maar eens in het Spel van de maand forum.

welk nivoo is het het of is het voor mij tehoog gegrepen

ik lees dat je hem morgen post dus dan lig ik al in het ziekenhuis

en ik mag mijn computertje niet mee nemen

Emperor dacht ik aan. Het is nog niet begonnen. Emperor is net boven Monarch, dus is op zich op maat voor je. ik zit wel te denken aan multiciv, dus een par extra civs.

nog meer civs kun je niet makkelijker de hele wereld bevolking er in gooien en veel resorses

ik ga hem niet maken. Ik open gewoon tien keer civ en de leukste map (te zien aan deaan het begin zichtbare tiles) neem ik. Ik ga niet retiren en dan de map bestuderen of ie leuk is. Da is voor niemand leuk.

doe je dan een wereld map of groot of allemaal kleine eilandje

wat doe je normaal

Normaal wissel ik veel af. Ik denk dat ik nu continentjes maak. Geen Pangaea in ieder geval. Geen grote lap grond. En ik denk een huge map.

dat is ook de reden dat ik graag de wereld map wil hebben kun je ook nog lekker met je bootjes spelen

en manschappen verschepen en landje veroveren

GVD, ben ik een tijdje weg, lopen ze NOG mijn naam te noemen he. NATUURLIJK kan ik dat wel hehe. :stuck_out_tongue:

he clint leuk dat je er weer bent

spanje geweest op winter sport

maak mij alsjeblieft een mooie wereld kaart ik ben nu ook met een bezig en europa is erg klein en engeland is zo klei dat je er nauwelijks twee stadjes op kan bouwen

ik zit ongeveer in 200 AD en heb al 3 ik zeg DRIE great leaders zoveel heb ik nog nooit gehad ik was even aan het zoeken welke wereld map uit de rij goed was dus ik zit op cieftain maar toch

Op emperor is het te makkelijk voor me, ik denk ook voor jou, clint. We moeten het een keer op deity proberen zo. en eigenlijk afspreken GEEN great library te bouwen…

je zit hier natuurlijk wel met verschillende nivoos

neem nu het zwaarst

er zijn beginners dus die vallen dan af want het is temoeilijk

de midden moot die proberen het misschien

de alstars civvers die doen het gewoon

dus krijg je weinig spelers

de middelste gamers

de beginners die proberen het

de middenmoot doet mee

en de heviers onder ons vinden het een makkie

moeilijke keus dus