Moeilijker dan SID

wel er zit dus niks anders op dan oorlog voeren jammer dat er geen andere oplossing is ik wacht meestal tot ik wat verder ben en nu moet ik al in 320AD aan het vechten

ik denk dat ik maar op nieuw begin en me de volgend keer inhou want zo vind ik er niet zoveel aan want dan doe je niks anders dan vechten

ik speel trouwens de perzen en begin in amerika terwijl de rest wel op lokatie begint

 

Vrij vertaald naar Clint he.

En dan nog wat, waarom geen GL?? Hoort toch bij het spel en zeker bij mijn tactiek. Laten we dan afspreken om niet te mierenneuken, net zo makkelijk toch? 8)

Clint, GL bouw ik ook. Zoals ik al zei: nieuwe spelers zouden het spel veel sneller onder de knie krijgen zonder de GL. DAT bedoel ik en dat was de reden dat ik dat zei. Niet mierenneuken hoeven we daarvoor niet te introduceren, want ik denk dat weinig beginnende spelers dat doen. snapje? Anders wil ik wel voor de vierde keer hetzelfde zeggen… :stuck_out_tongue:

Nee jonguh, eerst ff je eigen gelul teruglezen :stuck_out_tongue: (in deze tread dan)

ook jij zult moeten toegeven dat ik gelijk heb :stuck_out_tongue: . Als je als newbie iedere keer de GL hebt, leer je niet de waarde en de waardedaling van techs kennen. Das echt zo. Je ruilt bijna nooit, want je krijgt het vanzelf… En dat bedoel ik. als je dit onder de knie hebt, is de GL een geweldig wonder. Ik bouw m ook. 8)

Jawel, dat zeg je eerder ook, dat ben ik wel met je eens, maar als wij tegen newbies (no offense) spelen, is dat denk ik ook niet echt lekker.

ben ik met je eens, maar waar doel je op? Op de SVDM? Daarin spelen we toch niet tegen newbies. Tis Monarch deze keer, dus eigenlijk zijn de AI’s newbies, margoed…