MsMac

wallet vergeten, nu ga ik echt…

 

enne, zei ik niet dat ik dr NIKS mee deed. Behalve friet krijgen…

ik ga ook ff bikken

En waar ging dit nou eigenlijk over??? :cry:

Om threads te mergen heb ik van een van de twee een http nodig. Alleen in mijn address bar staat altijd hetzelfde. Dus mergen gaat niet.

Wat een mannetje he. Kan wereldberoemd worden door zijn prof die op open fora gaat spreken en kan niet eens een simpele merge maken :rofl: :laughing:

:rofl:

wereldberoemd? Hmmm, not likely. Maar die prof die het gaat houden is wel een legende, dus das wel chill…

Ach ja, we kunnen niet allemaal zo beroemd worden als ikke he :wink:

wie ben jij? :stuck_out_tongue:

HM, OOIT GEHOORD VAN DE PAFPENDEL?

moet dat dan? Misschien een vraag voor de andere thread :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Nee jij niet waarschijnlijk. Hoe lang zit je daar nu?

3 januari geland

Pcies, daarom ken jij dat niet :wink: Ok, moet nu heel ff een boodschapje doen, en daar zit een meisje van 12 achter de kassa enneuuuuuuuu…oh nee, mocht niet he :stuck_out_tongue:

pafpendel, klinkt als iets uitermate triests

Ga ik gisteren naar de Mac, staat ze niet achter de kassa… staat er zo’n k*tjanus. Moet ik alles betalen… Ja echt, ZELFS mijn koffie! Schandalig he?

En hij maar zeggen dat ie echt voor z’n koffie gaat…HUHUH :sunglasses:

Ja, schelden dat ie ineens doet als ze er niet staat. Je zou bijna denken dat Unforgiven zijn eigen voorbij geluld heeft… :stuck_out_tongue:

Ik vond het het ergste dat ik alles moest betalen… 3.90 voor twee espresso’s… was lang geleden dat ik dat betaald had…

Normaal in natura??? :roll_eyes: