MsMac

Ligt eraan wat je daar allemaal onder verstaat. Ik kijk dr alleen aan he… :sunglasses:

:o viezerik

Ik kleed dr niet uit met mijn ogen. Ik weet trouwens niet wat zij daarvan denkt, maarehhhh…HO! ze is 15… get a grip… pffff

Ach, over een tijdje is ze 16 en voor je het weet 61…geen probleem dus :rofl:

en dan ben ik zowat 69, hmmmmm… 69 he…?

Dat zeg ik…Grijp je kans!!

te laat, net mijn laatste lunch gehaald, ze was dr niet, hehhe :stuck_out_tongue:

 

Misschien dadelijk nog een koffie…

of gewoon ook avondeten van de MAC :roll_eyes:

hoeveel ben je al niet aangekomen dankzij dat lieve meisje van de mac hee :rofl:

Ga naar de link naar de topic die je wilt mergen -> Rechter muisklik -> Snelkoppeling kopieren, en dan weer plakken waar je hem moet hebben. :sunglasses:

thx Chris, da moet idd lukken.

 

enne… ik ben wel wat aangekomen vreesik, maar ja, ik kan het hebben… Nog wel :stuck_out_tongue:

Dan moet je als je weer in Nederland bent maar geen sporten. Ik kan je Body-pump aan raden.

wa is dat?

NOG niet nodig. Met da eetgedrag van mij en al 7 jaar geen teamsport meer en dan nog abs van staal he… KIJK, da is relaxed…

Of jij abs van staal hebt daar kom je tijdens de Body-Pump wel achter :laughing: . Het is een soort fitness training. Je werkt met barbells en met dumbells, en dan op muziek, in sessies van een uur. Voor meeer informatie kunt u terecht bij de klantenservice van uw plaatselijke betere sportschool :rofl:

ben best fit hoor…

 

Perry’s track in de blue mountains: afdaling planning in boekjes: 3 uur.

Ik kom na 55 minuten aan… BOVEN! Vriend van me een uur later… KIJK, ik weet niet hoe het kan, maar het is wel…

das een kwestie van conditie, ik kan heel wat tillen, maar een conditie heb ik weer niet :unsure:

toen ik nog fitnesste… ik meen iets van 17 ofzo oor enkelarmige biceps oefenning… Geen idee of da veel is…

en dr zat ook klimmen bij… Goed voor de rugspiertjes…

Er zitten trainingen voor iedere spiergroep in je lichaam bij, voor je rug kun je het meeste aan gewicht nemen, verbazingwekkend hoeveel je rug kan hebben

benen… kanne meer hebben… Oefening: Hack-Squad

Benen kunnen niet zo bijster veel hebben, afhankelijk van de oefening. Sommige dingen kunnen ze wel goed. Neem die oefening waarbij je op je rug ligt en je een halter met je benen omhoog moet duwen, daar red ik 130 kilo mee zonder probleem, 150 op zijn max, maar de squads die ik doe bij Body-Pump :cry: