MsMac

Moet ik me hier nou ook nog in gaan mengen of geloven jullie zo wel dat je het van mij toch niet wint? :laughing:

zeg het maar hoor, ik ben erg nieuwsgierig <_

ik heb eens in een pruts sportschool 300+ gedaan met mijn benen, maar het een erg vreemd apparaat… Volgens mij had ik een beetje een gunsitge hefboom ofzo, want da lijkt me niet normaal… :rofl:

Zou ook 300 lbs kunnen zijn…

is dat waar KG voor staat?

Dat zet je aan het denken he :roll_eyes:

nee, was sarcastisch… Ik denk niet zo bijster veel…

ben trouwens klaar met reizen, zit nu op Sydney uni… Is weer gevaarlijk dicht bij de MAC…

 

must…refrain…from…AAAAAAAH

je bent ziek, ga naar een psycholoog :rofl:

ook dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen, hehe…

Ik ben niet ziek, hoef niet naar een psycholoog. Ik niet, ik niet en ik al helemaal niet… huh

Just me, myself and I.

Om ff weer on topic :o te gaan: ik ga dadelijk een milkshake halen, hehe! <_>

En ja hoor, hij is er weer. Was er ff tussenuit, beetje gedoken enzo, nieuwe pc gekocht en een hoop ellende met dat klote xp. Ik denk dat ik maar weer ff 98 se erop ga gooien. Maar goed hoe is het met haar??

hehehe goed! Maar vandaag mijn laatste dag in Sydney en dus laatste keer in MAc, if at all. Dus daarna zal ze gebroken zijn denk ik, hahaha! :rofl:

we begonnen ons al zorgen te maken :stuck_out_tongue:

Niet doen, gewoon een beetje druk geweest.

Ja, volgens mij hebben we het allemaal wel een beetje druk.

vandaar de algere pagehit count… Binnenkort ff verhaaltje schrijven en posten, MiChello’s scenrario opstarten en dan wordt het druk… da wil je niet weten…

Binnenkort examens, daarna als ik slaag verhuizen naar Utrecht en nog naar Impulz en Mysteryland, druk druk druk

ik ga zelf meer voor eindhoven en LowLands…