Vraag financi?n en research

de pyramides zijn hartstikke handig, anders geef je allemaal onderhoud geld uit aan graneries!

Dat, en bij de Egyptenezen (mijn favo bevolking) kun je zonder problemen van government wisselen. Na 1 beurt ben je uit Anarchie wat wel zo prettig is.

ik denk dat ik switch naar egyptenaren, ik haat anarchie en aangezien ik soms nogal vaak moet switchen…

Dat is voor mij ook de allerbelangrijkste reden waarom ik met de Egypto’s speel. Scheelt je een hoop ergernis als je bijvoorbeeld in Democratie zit en een of andere lul wil oorlog voeren. :ph34r:

democratie? gebruik je dat nog?

??? Natuurlijk. De beste vorm zolang je in vrede bent.

ah, dat is het probleem! je moet VREDE hebben

Wel zo handig ja. Op het moment dat iemand je aanvalt heb je meestal nog een beurt of 7 voordat ineens je schatkist open wordt gezaagd. :rofl: Als je zelf aanvalt ben je sneller de lul.

daarom gebruik ik het nooit, switchen van government duurt bij mij te lang dus kan ik net zo goed republiek blijven ofzo, dan heb ik meestal weer vrede voordat volkje begint te zeiken

Dan geef ik de voorkeur aan Monarchie ipv Republiek. Je kunt wat makkelijker improvements hurryen door ze te kopen en je kosten lopen niet zo hard op per unit. Republiek is zo ongeveer mijn minst favo gvt.

In een beurt van gov wisselen kun je ook zonder de Pyr als je de Egypto’s bent Je triggert alleen je golden age en dat moet je niet te vroeg doen!

 

Pyr veroveren wil ik wel een keer komen doen. Waar heb je ze ergens staan? :rofl:

Is dat zo?? Ik meen me te herinneren dat de Pyr’s daarvoor zorgden?? Ja en de Golden Age zo vroeg vind ik net prettig. Kan ik snel mijn eerste steden in orde maken, maar goed dat is waarschijnlijk een kwestie van tactiekverschil.

NEEJE, dat komt door de religious trait van de egypto’s. Als dat door de pyrs kwam en je bouwt met een expansionistic civ de pyrs ben je de KONING!

Nee, ik bedoel de combinatie van de Pyr’s en de Egypto’s. Meen dat ik dat eens ergens gelezen had in het verleden.

Nee, is gewoon de religious trait

Pyrs is voor de granaries

Snap ik, maar ik zal eens kijken of ik dat kan terugvinden. Was volgens mij lang geleden op CFC.

Doe maar eens, but I HIGHLY doubt it

Kan, dan heb ik al veel te lang het verkeerde idee in mijn hoofd zitten :rofl:

Je bent nooit te verslaafd om te leren :wink:

Helemaal mee eens.