Vraag financi?n en research

Zometeen ff naar de mac, kanne we daarna weer verder board-chatten. Mensen die onze chat lezen, kunnen er wel van leren, dus spammen is het niet. GOED bezig!

Ja, zolang ze MIJ maar geloven :rofl: :laughing: :stuck_out_tongue: :laughing: :rofl:

Jij was toch degene die zojuist zei dat hij wijzer werd op het forum nu he? Dat werd je dus van de andere persoon…MIJ :laughing:

 

ik zou mij geloven!

Ik niet. :angry:

Van wie heb je dan zojuist die dingen geleerd? :wink:

Is nog onbewezen tot het tegendeel bewezen is…dus

speel maar eens spelletje Civ, check het en geef me daarna dan maar gelijk.

 

Pyr zorgen NIET voor het fiet dat er geen anarchy komt tussen gov wissel en WORKERS die sneller werken tgv industrious trait zijn NIET de workers in je city radius, maar de units.

 

PUNT.

Als je gelijk hebt krijg je het ook. Zo ben ik dan ook wel weer.

Chill, daar hou ik van. Takes a big man to admit he was wrong. If you’re gonna admit all your wrongs, you’re HUGE :laughing: :laughing:

Als je voor het eerst iemand in je leven je ongelijk moet bekennen valt dat best ff tegen, maar je huid wordt vanzelf dikker :roll_eyes: Later besef je dat je er slimmer van wordt.

get ready to get smarter then

Zucht <_

dat zuchten van je zie ik momenteel als iets positiefs… Is er iets aan het bezinken? Geloof me nou maar. Zoals ik hier de posts lees (en ik wil best anderen om meningen vragen) ben ik meer into-the-game dan jij. Sterker: ik WIL GRAAG andere meningen vragen. Zal ik t eens op CFC gooien?

 

Ik wil ze daar best vragen of ze geloven dat iemand zonder MM, met automated workers en units en met Governors succesvol is op deity. Zeker als deze persoon niet wist waardoor de anarchy uitblijft in religious civs en wat faster workers tgv industrious civs betekent! Wederom PUNT.

 

 

ik wil heus niet betweterig klinken, ik weet dat ik dat nu wel doe. Wij beiden doen dat nu, maar het is niet anders.

Geen probleem hoor, ik hou wel van betweterig, maar het gaat er niet om wat ze daar wel of niet geloven, het gaat erom of het wel of niet werkt. Maar zoals ik ergens anders al zeg, ik denk dat je niet helemaal doorhebt dat ik niet alles maar zijn gang laat gaan. En een verschil van tactiek en werkwijze wil niet automatisch zeggen dat ??n manier de beste is. Heb je zelf weleens geprobeerd om zo te werken? Ik kan niet beoordelen of je beter bent of niet, maar ik speel toch inmiddels alweer een jaartje of tien bijna dagelijks en verlies eigenlijk zelden. (deity overigens pas sinds een maand of 4-5)

Ok, ik gooi het zo wel ff op de CFC. Klopt wat je zegt, maar de dingen die ik continu aanstip zijn gewoon effectiever zoals ik beschrijf. Dat is geen mening, dat is een feit. Je bagattaliseert nu dus effe het CFC. DE site voor Civilization 1, 2 en 3 en waar ontwikkelaars van CIV games ook komen kijken. Dat weet je toch he? Wat mensen op dat forum met een meerderheid over CIV vinden is WAAR.

Kijk ff in de andere post. Daar heb ik wellicht iets duidelijk gemaakt.

whats this fuss about?

 

iedereen heeft een andere tacktiek, niemand speelt hetzelfde! Dit hoeft echter neit te betekenen dat de ene tactiek beter is dan de andere, hoewel er natuurlijk tacktieken zijn die beter zijn. Maar er is niet 1 ULTIME tacktiek.

 

zo, ik heb gesproken :laughing:

eigenlijk is die er wel… beetje aanpassen aan diff level en aan omgeving en civs maar aardig hetzelfde in de basic concepts

je hebt overal een antwoordt op…hmmm… dat mag ik wel. dat is precies wat mensen vaak zo irritant aan mij vinden :laughing:

er is altijd een uber-irritantje, en ik heb hem volgens mij ontmoet