Vraag financi?n en research

je hebt hem niet ontmoet, er zit zo’n 19.500 km tussen ons.

Maar dank je, ik ben misschien irritant, maar als je op een forum bent, wil e toch de WAARHEID hebben?

Sinds wanneer bemoei jij je met de waarheid? MiChello heeft altijd gelijk. Artikel 1.

I’m a knight of justice and truth

And I’m the rooky that defeated the uber-anoying

in what if I may be so bold to ask?

Slap ouwehoeren, maar zou jij niet gaan slapen?? Ow ja en ik lul je ook omver wat beteft een aantal geschiedenis onderwerpen en wellicht ook in Schei-, Natuur- en Wiskunde

Ik de universitaire studies met WIS NATUUR en SCHEIkunde, dus dat lijkt me stug. Geschiedenis vind ik niet zo interessant als vak en aardrijkskunde ook niet (beiden laten vallen), dus die… granted. Maar de rest van de vakken ga je het erg moeilijk in krijgen

mais excuses bij deze. Dan vermozzel ik je wel geschiedenis en aarderijkskunde :laughing: . Wiskunde en Natuurkunde zijn trouwens toch niet mijn sterkste vakken, Jij hebt geluk dat je van voor het Studiehuis bent…

Daar ben ik het niet mee eens. Wij hebben proefgedraaid op studiehuis. Universiteiten klagen steen en been over de beta kant van studenten. Technische studies dan he. Ze hebben niet genoeg wiskundige en natuurkundige bagage…

ik heb een keer een begeleiding gedaan en dat is echt zo. Geen eerstejaars die mij kon vertellen hoe de stelling van Pythagoras te bewijzen met goniometrie. Das toch echt basic…

aantal vakken is verdubbeld, maar ze zijn ook allemaal opgesplitst… Break even IMO

owja: en het is:

mes excuses of mais excusez, resp ‘mijn excuses’ of ‘maar neem me niet kwalijk’. Kan beetje fout zijn, is 6 jaar geleden dat ik frans had.

Ben jij ff op het laatste moment genaaid…Maar ik denk dat ik jou best wel goniometrisch Pythagoras kan bewijzen. Hoop ik maar… Ik heb het verkeerde profiel gekozen :unsure:

hoeoz genaaid, dat we toch studiehuis hadden? Was niet zo erg vond ik. Alles af voor je thuis bent, incl leren voor toetsen.

Je hoeft hem mij niet uit te leggen, ik heb hem uit mezelf bedacht. Ik vroeg de studenten of ze mijn bewijs konden reproduceren. Waarschijnlijk is het bewijs er al LANG, ik dekn dat de goniometrische regel die je moet gebruiken ermee afgeleid is, maar ik kwam er uit mezelf op. 1 regel tekst is het, that’s it

Hee ik heb helemaal geen Frans, behalve lezen, en ik lette niet op, dus wat dat betreft…Ik swear ut do, ey bennie wies

nieuwe taal voor me… :rofl:

Ik ben nu echt slapen trouwens, tot over een aantal uur! als je het bewijs wilt, moet je t maar zeggen :stuck_out_tongue: kan je nog ff je hersens op kraken. hij is niet zo moeilijk dacht ik…

slaap lekker, maar ik ga mijn hersens er niet over kraken, ik heb al hoofdpijn :laughing: . En dat taaltje is een plaatselijk accent onder de jeugd :sunglasses: . Net zo als “Zal ey bij do effe de glazers in tieken?” en “Hejje goed”