Waaaaat Part II

Kijk hier ff. Goed die tegenstand op deity niveau. Die kloteklappers pakken hun goodie hut niet eens als ze er bovenop zitten :laughing: :laughing: Ik ga dus nu proberen om hem te stelen, kijken of dat werkt. :ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r:

En 3 beurten later was ie ineens weg… :angry:

hehe vaag… :o

Dat op Deity nivo?

tja…wat ware je kloteklappers? Ottomans cekers te lui om ze te jatte ? :roll_eyes:

Nope, Byzantijnen, maar die zijn wel ooit verslagen door de Ottomans, dus dat kan de link zijn… :rofl:

IK als echte Dutch pak ze allemaal… :roll_eyes:

maarre back 2 topic?

Je speelt als Americans ?

Ze zijn weer in trek om ze te spelen :laughing: (exp&ind) …

Bush maakte ze zo populair :laughing:

precies, iedere amerikaan is weer trots op zijn nationaliteit… <_>

Ik dacht dat die hutjes automatisch verdwenen als ze binnen je grenzen vielen?? Of is dat alleen zo bij barbarian camps? Ff checken…

Nee, dat klopt Michello, vandaar dat ik deze onder de noemer waaaat II heb gepost. Ik wilde kijken of ik hem vervolgens kon pakken, maar net toen ik eraan kwam was ie alsnog weg.

Je zit als speler niet de veranderingen die gebeuren in FOW tiles, ofwel de shaduwachtige dingen. Je hebt het hutje eens gespot en daarna is ie gepakt. Zou da kunnen?

Nee, het bleef een paar beurten daar, vandaar dat ik het vreemd vond. Ik weet wat je bedoelt, maar dat was het niet…

die paar beurten, had die tile toen steeds FOW?

ja

maar ff, in die 3 die je net gesloten hebt, had je gezien wat ik bedoelde? (zomaar voor de lol

dr was toch niks fout zei je? Ik vond die build en food stacks raar uitzien, maar kan zijn da da anders is door een patch, heb CIV3 nog niet aangeraakt. Eerst DEITY NEUTRALS afmaken.

neuh, was het feit dat ik geen resources had op het andere continent terwijl ik wel harbors had.

wa was het probleem dan? Geen geschikte route door de zee?

Uhum, geen astronomy :ph34r: ikke echt een beetje moe geloof ik. ik heb dit zelfs op cfc gepost omdat ik ervan overtuigd was dat die AI me zat te kloten… :sunglasses:

DELETEN die post daar, whahahaha! Dus idd geen viable trade route… T was laat geworden zalle we maar zeggen.

neej, ik werk echt te hard, maar ik ben me wel ondergronds aan ut schamen zal ik maar zeggen :rofl: :cry:

ff terug op dat fow, als de ai een stad in een fow tile bouwd zie je dat ook, dus…