WO2 scenario

Het is godevermdomme niet te geloven, ik ben een dagje naar school, ik komk terug, heeft iedere idioot op dit forum er een stuk of honderd posts bij. ZIJN JULLIE ZIEK OFZO??? Maar iik kan wel meer dan slap lullen hoor clint, als je wil kan ik je een preview van het scenario geven, maar het is zo klote dat je niets naar het forum kan uploaden

Jaja, unforgiven en ik zijn bijna verliefd op elkaar :laughing: Maar we hebben in elk geval weer wat zinnigheid terug op het bord gebracht, vind ik, dus, euhm, enzo. <_

What clint said… true :rofl:

 

@MiChello: Ja, ik ben ziek. Van clint weet ik het niet zeker, maar… zeer waarschijnlijk wel ja! :rofl:

Jaja, en jij gelooft ook in Sinterklaas he

Nee hoor, zit op kantoor, maar heb ff niet zo heel veel inspiratie dus doe lekker niks. :roll_eyes:

Ga werken, doe je ook nog wat nuttigs

ik ook?

ik zit in het lab, om 1 uur snachts bijna… te wachten op simulaties, schieten niet op…

Ik heb medelijden met je, kuch kuch :stuck_out_tongue:

Doe ik al veel te vaak. Mijn dokter heeft gezegd dat ik vooral veel slap moet ouwehoeren en niet zoveel nuttigs moet doen. Kan de wereld niet aan volgens haar.

Leuke dokter heb jij, klinkt als een maat van me als ie te veel gezopen heeft :laughing:

Mijn dokter mag me niet…

 

Kom ik pas aan met een mes in mijn buik: “dokter, dokter, je moet me helpen”

Haalt ie dat mes eruit, jaagt het in mijn oog en zegt: “ik heb nou geen tijd, ga maar naar de oogarts”

Je moet eens op happytreefriends.com kijken

Jahaa en dit is nog eentje van het meisjesgeslacht ook (en dan van het betere werk wat daarvoor gecreeerd is) <_< :wink:

Mijn huisarts is ook van dat geslachrt, net 50 geworden, ruilen?

happytreefriends ROCK!!!

echt wel, nog beter dan itchy and scratchy uit the simpsons

Oke jongens, hij is online!!!

 

http://forums.civfanatics.com/showthread.p…&threadid=83432

Dank je!!! ga hem meteen proberen!!

hij doet het niet? wat moet ik precies met het bestand doen? op civfanatics was er trouwens nog iemand bij wie het het niet deed

Oke ik heb het al opgelost, je moet nu gewoon hier klikken

http://forums.civfanatics.com/attachment.p…&postid=1715980