WO2 scenario

de twee bestanden die je in de map vindt moet je ff in je scenario map donderen

En nu zou ik graag heel veel commentaar op dit scenario hier willen hebben om te weten hoe ik het kan verbeteren

Sorry, ik kan het nog niet spelen… Wat zeiden ze op de CFC ervan?

nog geen reacties, maar je kan het screenshot al wel bekijken Unforgiven

Ga het vanavond meteen uitproberen.

 

Tnx

Vergeet niet om kritisch op de details te letten. Ben zelf van mening dat ik wel wat zuiniger met de resources had kunnen zijn. Maar ja, zo creeer je wel een strijd om land.

Tuurlijk. Clint like kritisch :stuck_out_tongue: Maar Clint also likes resources :laughing:

Dan zul je smullen van het veroveren van het midden en verre oosten :wink:

na veel proberen heb ik het aan de praat gekregen! je moet het volgende doen om het te laten werken:

 

de map MichElloWOII staat waarschijnlijk in je scenariomap. In de MichEllo map staan weer een paar andere mappen. Dan moet je het orgiginele bestand Pedialcons.txt vervangen door het bestand in MichEllo 's text map (wel backup zou ik doen) en je moet de map Alpine Troops (staat in MichElloWOII\Art\units) kopieren naar conquests\art\units! Dan doet ie het pas!

 

btw: dank je Michello, ga hem meteen spelen!!!

als je bijde mappen in de scenariomap donderd werkt ie ook hoor, dat is ingesteld :roll_eyes:

o, dan verander ik mijn instellingen weer ff :laughing:

in civIII\conquests\scenarios? dan doet ie het weer niet!!! :angry:

Ik wist in het begin ook niet hoe alles werkte hoor, heeft nog een hoop moeite gekost om het scenario te maken <_

de submap en het scenariobestand uit de hoofdfolder halen en die twee bestanden in de scenariomap zetten, zonder hoofdmap.

maar de mappen Art en Text waar moeten die nou precies staan? want ik wil eiglijk het originele pedioncons.txt niet vervangen

Je moet de hele map MiChelloWWII in de scenario map zetten, verder hoef je geen bestanden te weizigen, vervangen of wat dan ook.

das het probleem dan doet ie het niet! ik neem aan dat je van C3C uitgaat? maar goed ik probeer nog wel wat

das erg raar want bij mij werkt ie prima, maar wat geeft ie aan dan dat er niet werkt?

Error reading File

 

Missing entry in “text\pedialcons.txt”

ANIMNAME_PRTO_ALPINE_TROOPS

 

en:

Missing file (ofzo)

in Art\Units\Alpine Troops\Alpine Troops.INI

das maf want die staan er allebij wel goed in :roll_eyes: