WO2 scenario

Ik moet het weer ff opnieuw downloaden ivm de eerder genoemde nieuwe pc. (3200 Athlon)

Die is vrij aardig… Dan moet je eens een game spelen met 25+ civs, op huge dan wel he :rofl: Dat is echt lachen! Dan word je helemaal gek van die gozers

hmmm, 25+ game…Dat wordt TETurkhan’s Test of Time spelen… :rofl:

Volgens mij trek ik dat idd niet, maar goed, ik zal het eens uitproberen.

zou wel wreed wezen, ik heb welk eens 31 civ’s geprobeerd…drama

Mijn ervaring is dat ik dat vrij snel zat ben, niet in de laatste plaats vanwege de snelheid van spelen.

Tethurkan’s ToT is VET, maar ook VET traag.

Als het niet zo vet traag was geweest was ik verslaafd geweest aan het scenario, TETurkhan is mijn grote voorbeeld :roll_eyes:

De combinatie Sarevok/Rocoteh is ook ZEER GOED!!!

<!–QuoteBegin-The_Unforgiven+13 May 2004, 16:53–></div><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (The_Unforgiven @ 13 May 2004, 16:53)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’><!–QuoteEBegin–> De combinatie Sarevok/Rocoteh is ook ZEER GOED!!!

Zeer goed is nog geen TETurkhan… :wub:

Check ‘The great war’ en ‘the three kingdoms’ eens. Dan heb je denk ik weer twee helden bij…

Hmm, zal ik eens doen, misschien dat ik idee?n kan opdoen.

Zijn ook kei populaire scenario’s op CFC. Ik meen dat Sarevok ze allemaal in zijn sig heeft staan.

Heren er is al lang niet meer gesproken over dit scenario maar er komt komend weekend een v1.1 uit, waar ik me komende week mee bezig zal houden.

De veranderingen zullen inhouden:

-Het verwijderen van de mogelijkheid van het bouwen van oude/obsolete wonders.

-Het verwijderen van de mogelijkheid tot het bouwen van verouderde units, zoals houten schepen ed.

oke mensen, ik weet dat het alweer 4 maanden terug is dat ik vertelde het scenario te zullen editten :roll: maar ik heb nu 2 nieuwe versies op cfc gepost, en hieronder staat de link naar de te downloaden files. v1.0 is verwijderd na 1569 downloads.

v1.1 is zoals ik het eerder heb gepost veranderd, obsolete units en buildings zijn niet meer te bouwen.

v2.0 heeft geen strategic resources meer, zodat je nog dichter bij het originele civ2 scenario komt.

http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=83432