Sorry, ik begreep je verkeerd. Over dat verkeerde een heb je ongelijk, of misschien wel gelijk, ik zou het niet meer weten. Is al dagen geleden dat ik uit bed gestapt ben…
Ben waarschijnlijk idd een beetje cranky en dan is kritiek is minder gewaardeerd, maar dit las ik verkeerd, sorry. Een of andere dope hier heeft met mijn account zitten kutten en een slordige 8 Gigabyte aan simulatieresultaten weggeknikkerd…
In dat geval bied ook ik mijn excuses aan, ben zelf ook een beetje licht aangebrand op het moment na het crashen van een van mijn harde schijven. Laten we er maar over op houden
idd beste plan ja. pfff ik ga ff kijken wat ik nog over heb. Alleen mijn 2D resultaten, maar mijn probleem gaat over een kubus en zoals je weet zijn er verdomd weinig kubussen 2D …
Ik ga iemand hier op de uni ZO ERG op zijn sodemieter geven…
Veel succes zou ik zeggen, dat de schuldigen niet ongestaft mogen blijven. Maar wat ik me af vroeg, waar werk je nou eigenlijk aan daar in australi
Dankje, ik ben bezig met dat gezeik met die ene moeilijke termencombinatie die ik hier ergens eens neergegooid heb.
als je een kubus links een warmere wand geeft dan rechts, gaat de lucht die erin zit (hij was hol) stromen, zoals ook in een verwarmde kamer gebeurt. Verschillende situaties kunnen ontstaan afhankelijk van omstandigheden zoals tempverschil, druk etc… Soms is het zelfs zo dat er twee verchillende stromingen kunnen ontstaan, bij dezelfde omstandigheden. Dat is volgens mij dan afhankelijk van een kleine onnauwkeurigheid in begintemperatuur (zeg maar van de inlaatlucht). Dit verschijnsel heet een bifurcatie en die ben ik aan het onderzoeken. Kijken of je die numeriek na kunt bootsen.
Was ik aan het doen, eigenlijk, ik ben eigenlijk klaar, maarja, alle results zijn weer weg…
Ik heb zulk soort dingen eerder mee gemaakt ja, is uitermate frustrerend
jep… maar ik zie net dat ik een deel als backup heb. Niet de nauwkeurigste echter… En die duren het langst, dan rekent ie met 16 cijfers achter de komma alles uit zonder tussentijds af te ronden… Maarja, dan maar iets onnauwkeuriger…
laatste stand op dit moment: scenario is al 144 keer gedownload
was oook erg populair in Civ2
Ik moet er nog steeds mijn story over schrijven… Deity Neutrals…
doe dat dan bij het c3 scenario
daarna probeer ik dat…
Ik weet iig zeker dat het bij Civ2 lukt… Of… gelukt is…
Het scenario staat sinds 2 dagen aangeboden op de CFC homapage, het aantal downloads is sinds dat moment verdubbeld, huidige stand: 518
Hey stelletje luie gozers, heeft iemand hier al ervaringen met het scenario van MiChello? CFC is down, dus kan nu ff daar niks lezen. Nou kan ik niet civven EN niks nieuws lezen…
Mijn ervaring met het scenario is als volgt:
-De maker is een genie dat hij op het idee kwam
-Het is mooi uitgevoerd
-Het ziet er het zelfde uit
-Het is zeer de moeite waard
-Heb het een keer uitgespeeld en toen nooit meer naar gekeken
Nee, de maker kwam op ht idee nadat hij het een en ander van een GENIE gelezen had…
Welk andere genie? Ik ken geen andere genies!
Ik zei niet een ander genie, maar het een en ander van een genie, meaning ik=genie. Die ‘andere’ laten we nog maar ff in het midden wat die is… Kijk wel hoe het scenario is. Beslis ik dan