[Conquest] Op mijn manier :)

Oh, dus jij gaat vreemd :sunglasses: :laughing:

Hey clint, deze topic is toch voor jouw screenshots… Ik zie niks, ligt da aan mij? :rofl:

Ik gaan het zo nog eens proberen

heb je ook shots van de AI gebeiden?

Ik HEB nog helemaal niets, ben allang blij dat het gelukt is. :laughing:

pffff, ik zit te springe om plaatjes man, doe al MAANDEN zonder CIV. Krijg je afkickverschijnselenvan…

Ok, heb er een paar geupload. Moet nu weg, mijn zoon trekt aan me om naar de (jawel) MAC te gaan, es kijken of er ook meisjes van 3 zijn :rofl: :laughing: :stuck_out_tongue: Ik spreek je waarschijnlijk niet meer, dus goeie reis en tot schrijfs.

Ik ga zelf toch meer voor de Burger King (hier: Hungry Jack’s)… Thuis al helemaal, heb ik niet eens een reden meer om naar de MAC te gaan :rofl: :rofl:

Ā 

Of kent iemand hier een 15/16 jarig meisje? Als die dan nog bij de MAC werkt zijn we helemaal tevreden! :rofl: :rofl: :rofl: Ownee… we moeten ophouden nu, anders worden we dadelijk allemaal via ons IP opgepakt. Ofja, jullie dan, bij mij achterhalen ze iets vreemds…

bij mij in zwolle ! :laughing:

Waarom zou je uberhaupt naar een fastfood keten gaan, de reistijd is in mijn geval langer dan dat ik zou doen over het voorberijden van het eten :rofl:

MiChello je moet LEZEN! Je gaat naar een fastfoodketen vanwege het meisje van 15 dat daar werkt! :laughing:

Ik val niet op meisjes van 15, sorry :stuck_out_tongue: , dus voor mij geen reden…

stuur ze dan maar naar mij door :wink:

hohoho, ik ging niet voor da meidje, maar voor de gratis food, maar da geloven jullie allemaal al niet meer volgens mij…

ja… nou ja dat waren we vergeten :stuck_out_tongue:

We waren het met opzet vergeten :stuck_out_tongue:

Mag ik hieruit concluderen dat de barre tocht door Australie je nog niet om zeep heeft geholpen??

of hij leeft nog of iemand heeft zijn wachtwoord gekraakt :rofl:

Het lijkt Ronald Naar wel. Allerlei verhalen over een zeer lange tocht etc., zit ie gewoon thuis achter de pc :rofl:

aaah, dat doet ie dus