Die gasten zijn waarschijnlijk ouder dan jij zeurkous
Mmm, lijkt me niet, maar goed, het moge duidelijk zijn dat ik geen flauw idee heb.
Je kan natuurlijk gaan Googlen
maar da was toch nie de bedoeling? Dan vind je uiteindelijk alles.
hoeft niet, ligt aan hoe je de vragen stelt
ik weet het niet, kan ook ff niet googlen, ik zal erover nadenken. Intussen een leuke voor meneer de historicus:
Waar komt de naam Teddybeer vandaan?
Teddy Rooseveld, Amerikaanse president die de scouting heeft opgericht
theodore roosevelt inderdaad, maar waAROM? Dat hoort erbij he…
Hmm, dat zou ik zo een twee drie niet weten, dat zou ik moeten nakijken vrees ik
found it. Hij had een onsuccesvolle dag met jagen en aan het einde van de dag boden de andere jagers theodore een kleine beer aan om te schieten, hij weigerde omdat hij besefte dat het dier zich niet kon verdedigen. Hierna werd het die beer een soort symbool voor theodore en werd de beer in leven gehouden door hem als pluche knuffel te vereeuwigen. Amen.
Yep, beer kreeg de naam: Teddy’s bear, wat snel Teddybear werd
Oke, is dat ook weer opgelost, maar dan heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag
klopt, ik weet hem niet. Kan wle eens gaan googlen, maar heb nu ff wat te doen met een prof hier…
Nou ik zal hem maar zeggen, want je vindt het mwaarschijnlijk toch nooit . Het nummer heet “I need love” en het is geremixed door Flamman & Abraxas.
wie post er een nieuwe of gaan we alleen door met de quote thread?
ok, vooruit danm, een makkelijke: wat is de volgende regel:
2
12
1112
3112
132112
Geweldig, en dat noemt ie dan makkelijk. Poging 1:
3121112
Bijna, het is 1113122112 ok, kom maar op met de volgende… oh nee, nou ben ik he, goed, ff nadenken
ik wist dat je hem zou hebben clint, leek op een eerdere he…
Niet om het een of ander, maar zou iemand mij die logica kunnen uitleggen? Wiskunde is mijn sterkste vak niet, Ik kan je ieder conflict in de afgelopen 300 jaar verklaren, maar het idee achter die getallen vat ik ff niet