nostalgie

Snap ik, maar mij zie je der niet meer

Ach, 'k zou niet weten waarom. Die artiesten werken er ook hard voor. Nadeel is meestal dat je niet de ploateboas naait, maar wel de artiest. Ik keur het op zich niet af hoor, maar ik ben een beetje meer van iedereen die werkt verdient het om betaald te krijgen.

Moderator action: deleted illegal thingiez

da mag nie! :stuck_out_tongue:

je kunt hem op bol.com mischien nog kopen of op amazon.co.uk (zeker denk ik), is niet zo duur en ZEKER nog de moeite waard :stuck_out_tongue:

flauw hoor Unforgiven <_

Kunt hem violgens mij niet meer op amazon kopen en ook niet op Bol. Heb ik eens gecheckt

 

@MiCh: yep :laughing:

:laughing:

Als iemand mij de ORIGINELE versie van Civilization 1 kan leveren… Doe dat! Betaal ik dik voor! Dan moet ik er wel bij zeggen dat ‘dik’ een relatief begrip is, hehe :stuck_out_tongue:

Zoals ik al bij een andere topic vertelde, probeer (ik dacht de V&D) Leeuwarden eens :rofl:

http://asmo.jakki.org/files.html

 

hier kun je de windows versie halen

Thanx Clint:D

 

ga 't zo maar weer is spelen…goeie ouwe tijd weer is ophalen :wink:

MiChello, ik ben net op, maar ikword alweer MOE van je :rofl:

Ik doe mijn best :rofl:

Dank je!!!!!!!!!!!!!!!! Colonization staat er tussen! Pracht spel, ook van sid he! ben hem nu aan het downloaden, hopen dat ie het doet!!!!!!!!!!!

Als je colonization had willen hebben had je het al eerder kunnen zeggen hoor, ik heb het hier nog wel op de pc staan :grinning:

Daar hebben we em weer hoor, net een Duitser, alles zuhause :rofl:

nou nou, is ook toeval dat ik het er nog had staan hoor

heb je de dosversie??? die is veel mooier omdat er dan niet van die windows knopjes omheen staan :angry:

 

btw: ik moet me een keer echt in het spel verdiepen want ik kan het niet zo goed :stuck_out_tongue:

nee, sorry, alleen de windows versie

of trouwens, ik heb 2 versies, eentje van 3 mb ofzo, das een best oude, zou wel eens de dos versie kunnen zijn…zeg maar waar ik em moet heen sturen