nostalgie

ik heb via email alleen hotmail, dus dat kan niet meer dan 1 mb…als je hem inpakt via winzip kun je hem dan over msn versturen?

zoja moet je me ff toevoegen: jellie_86@hotmail.com

3mb lijkt me idd wat klein voor windows, de windowsversie was 9 mb toen ik hem downloade

hmm, ingepakt maakt niet uit, blijft te groot, maar kan wel via msn sturen

ok, voeg me maar toe

dank je MiChello! het is idd de dos versie :laughing: echt goed man

no prob. :sunglasses:

foei! Crime against a legend!

Ik zou het hulde willen noemen, het spel is nergens meer te koop dus is het nog een eer dat we het spelen

Mee eens, wie is hier nou een zeikwijf? :laughing: :rofl:

Ja, ik stel voor dat Unforgiven dat spel zelf eens download om te laten blijken dat ie een echte sid meier aanhanger is. Ander is ie wel een aardige nep-supporter. :stuck_out_tongue:

Ik vind eigenlijk dat ie (en jullie allemaal trouwens) maar eens een game moet skriensjotten. Ik kan me een paar draadjes herinneren waarin ik volledig werd afgezeken omtrent mijn deity games, maar ben tot nu toe de enige die den bekende daad bij den woord heeft gevoegden…reeds… Volgens mij spelen jullie hier allemaal op ?bersimpel en komt alles uit den boekjens…dus :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: En ja dames, dit is een uitdaging… :laughing: :stuck_out_tongue:

Ik laat me echt niet afschrikken door jouw commentaar en intimidaties. Ik speel het spel de laatste tijd erg weinig omdat ik me meer met mijn examens bezig moet houden :angry: . Als ik tijd heb voor het spel dan hou ik me bezig met het SVDM die in de maak is. Over twee weken begin ik wel een nieuw gamepje en daar zal ik wel shots over sturen. Ik hou er niet van uitgekafferd te worden. Ik simpel, puh. <_< :stuck_out_tongue: :sunglasses:

Uitgekafferd?? Intimidaties??? Ik heb net echt ff mijn post teruggelezen omdat ik dacht dat ik in een dronken bui wat gezegd had, maarreuh… :roll_eyes:

Ben nog bezig met Civ2 wwii, daar wil je geen screenhots van waarschijnlijk…

Hoe vond je mijn commentaar trouwens?

Welk commentaar??

volgens mij haalt ie weer een paar draden door elkaar. :roll_eyes:

Yup. <_

Als er iemand draden door elkaar haalde, was jij het clint… Ik reageerde op een post van jou in DEZe thread. Lees maar eens na… leesbrilletje nodig? :stuck_out_tongue:

Als je dat geval eens quotte dan weten ook WIJ waar je het over hebt :stuck_out_tongue:

Ik heb hier ff dingen uitgehaald en die ergens anders gemerged. Dan kunnen wie hier weer doorgaan over Civ1.