daarom, maar goed kijk later wel weer ff en wacht ff reacties van andere mensen af
bij mij staat die file van pediaicons zo:
E:\Program Files\Infogrames Interactive\Civilization III\Conquests\Scenarios\MiChello’s WWII\Text\PediaIcons
Ik heb het gechecked maar bij een maat van mij werkt het ook prima
ja bij mij nu ook! volgens mij ligt het aan winzip want ik geef het ding opdracht om uit te pakken in conquests\scenarios (hij staat nu trouwens in de conquests map maar maakt niet uit) en dan maakt hij de volgende mappen aan:
conquests\scenarios\MiChelloWWII\MiChello’s WWII\art en tekst
dus die tussen map (MiChelloWWII) moet weg en dan doet ie het gewoon!
Erg gaaf trouwens, alleen in mijn herinnering was die van Civ2 makkelijker, maar die speelde ik nooit op hoog niveau.
alleen de Alpine Troopers zie je niet in het bouwmenu, je kunt ze wel aanklikken maar plaatje staat er niet bij, denk zeg het ff.
het grootste verschil met civ2 is dat je nu geen goed inkomen hebt om je science mee te betalen, komt omdat je nu dus je leger met goud onderhoudt en in civ2 was het met schilden. Dat is wel rot maar goed
Fijn dat ie werkt . dat van die Alpine Trooper weet ik, komt door een bepaalde pcx file die dan veranderd moet worden, en daar had ik geen zin in . Je hebt gelijk wat moeilijkheid betreft, hij is idd een heel stuk moeilijker.
Is je scneatio uit te spelen op deity met de Neutrals (Dutch in jouw scenario)? WEDDEN dat ik daar vele uren mee bezig ga zijn!
edit: WHAT THE HELL is een scneatio… Ik dekn dat ik scenario bedoel…
Heb ik dat getypt? hmm, ik zal wel haast hebben gehad met typen, DEKN IK…Ik ben zelf bezig geweest met de Neutrals, maar op Deity is het wel heel erg moeilijk. De Russen en Duitsers zijn zo ontzettend sterk in dit scenario, das niet leuk meer. Wel realistisch natuurlijk. Binnen de kortste keren zijn de Turken, Fransen en de Engelse kolonies verovert. Teheran en Stockholm zijn je enige hoop. Amsterdam en Belgrado kun je vergeten, die ben je kwijt.
nee, ik had dat getypt.
Belgrado kwijt? Damn, die was in Civ2 goed te behouden een tijd… Nieuwe uitdaging…
je zit erg met de movement bonus van de panzer tov de tank. Ik wist zelfs Amsterdam langer te behouden dan Belgrado… komt dankzij de culture borders en de draft die je nu hebt.
Oke dames, de beloofde shots
E Unforgiven, wat vindt je er van?
Ziet er goed uit! Thx voor de shots
Is ook een goed scenario! erg leuk, dank je michello!
Dat dit het begin mag zijn van een reeks scenarios waar ik planen voor heb
toch ??n punt van kritiek:
ik liet de AI voor Hitlertje spelen (meestal vind ik het leukst om dat zelf te doen). In hun vallen ze amsterdam en parijs aan (logisch). Alleen dan vernietigen ze deze steden! Amsterdam EN Parijs!!!
Misschien kun je hier nog wat aan doen? Ik weet niet of dit met de editor kan omdat ik niet weet hoe dat ding werkt (en geen zin heb om me erin te verdiepen omdat anderen zoals MiCHello wel mooie dingen maken en ik dat toch niet kan). Misschien moet je dit nog ff veranderen? Of is het de…bedoeling?
Zo moeilijk is het niet om te maken hoor , maar helaas, als ik die optie zou kunnen editen, dan had ik het al gedaan. Ik ben er zelf ook niet blij mee dat ze het doen
maar goed dat het in het echt niet zo is gegaan…was er niks van europa over gebleven
hmmm, das jammer ja…
Misschien kun je op CFC eens iets zoeken wat het raze-gedrag van de AI beinvloedt… dan kun je misschien zo editen dat desteden WEL gehouden worden.
Als jij dat nou eens doet Unforgiven, jij bent daar immers zo goed in…
Als jij je eens een beetje inhoudt met je dooie opmerkingen. Ik heb nooit gezegd dat ik goed ben met de editor, ik heb niet eens het woord editor gebruikt in dit hele forum. Was opbouwende kritiek, MiChello, maar zoek t lekker uit…
Ow sorry hoor Unforgiven dat je ineens kwaad word hoor, misschien met het verkeerde been uit bed gestapt? Ik bedoelde dat jij altijd alles kon vinden op CFC, daar ben ik nou eenmaal geen held in. Was alleen maar vriendelijk bedoelt hoor. Het editen doe ik zelf wel, heb ik nooit van gezegd dat jij dt moest doen.